Pretenzijos forma

Profesionaliai rašome teisines pretenzijas. Išnagrinėjame galimybes ir patariame NEMOKAMAI dėl tikslingumo ginti savo teises Pretenzijos teikimo forma.

Tel. Nr. 865422181, el. Paštas: radiolex@finaura.lt

Teisinės pretenzijos  KAINA:

Minimali kaina – 60Eur

Dažniausia užsakymo kaina 100-150Eur

Minimalus užsakymo įvykdymo terminas / darbų įvykdymo terminas – 1 diena

Gaukite pretenziją, skundą ar kitą teisinį dokumentą per vieną dieną

Didesnės apimties ir sudėtingesni dokumentai įprastai parengiami per 3-5 darbo dienas

Galima tartis dėl apmokėjimo pagal rezultatą.

Iki galo ir laiku įvykdyti sutartiniai įsipareigojimai yra tikėtinas visų sutartinių santykių rezultatas,  tačiau dėl įvairių aplinkybių lūkesčiai ne visuomet būna patenkinami. Tokiu atveju sutarties šalys gali siekti apginti savo interesus teisme arba neteismine tvarka. Gera pretenzija – padeda išvengti teisminių ginčų.

Teisinė pretenzija. SVARBU: Pretenzija pagal šabloną. Iš karto atrodo nerimtai. Jūs manot šablonas iš interneto išgąsdins skolininką? Abejoju. Svarbiausia teisiniai argumentai ir teisingai išdėstytos faktinės aplinkybės. T.y.: smūginė dozė, kaip medikai pasakytų. Štai ko reikia, jeigu norite negaišti laiko teismuose ir nešvaistyti pinigų. Praktika rodo, kad tikrai ne visi moka dėstyti sklandžiai, o juolab teisiškai nepriekaištingai savo mintis.

 

Profesionaliai rašome argumentuotas ir stiprias teisines pretenzijas

radiolex@finaura.lt, tel. numeris.: 37065422181, +37064444881

Pretenzijos rašymas kelionių agentūrai,

atsakymo į pretenziją rašymas kelionių agentūrai

pretenzijos rašymas kelionių organizatoriui,

atsakymo į pretenziją rašymas kelionių organizatoriui

pretenzijos rašymas dėl gyvybės draudimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl gyvybės draudimo,

pretenzijos rašymas dėl transporto draudimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl transporto draudimo,

pretenzijos rašymas dėl skolos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl skolos,

pretenzijos rašymas dėl nemalonaus, nepagarbaus ir neetiško aptarnavimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nemalonaus, nepagarbaus ir neetiško aptarnavimo,

pretenzijos rašymas dėl sutarties sąlygų pažeidimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl sutarties sąlygų pažeidimo,

pretenzijos rašymas dėl žodinio susitarimo nesilaikymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl žodinio susitarimo nesilaikymo,

pretenzijos rašymas dėl netiesioginių nuostolių kompensavimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl netiesioginių nuostolių kompensavimo,

pretenzijos rašymas dėl aptarnavimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl aptarnavimo,

pretenzijos rašymas mokyklos direktorei dėl ugdymo kokybės ir mokytojo elgesio,

atsakymo į pretenziją rašymas mokyklos direktorei dėl ugdymo kokybės ir mokytojo elgesio,

pretenzijos rašymas steigėjui dėl valstybinės įmonės vadovo darbo,

atsakymo į pretenziją rašymas steigėjui dėl valstybinės įmonės vadovo darbo,

pretenzijos rašymas mokyklos direktorei(-iui) dėl ugdymo proceso,

atsakymo į pretenziją rašymas mokyklos direktorei(-iui) dėl ugdymo proceso,

pretenzijos rašymas dėl juvelyrinių gaminių grąžinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl juvelyrinių gaminių grąžinimo,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiškų batų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiškų batų,

pretenzijos rašymas dėl drabužių,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl drabužių,

pretenzijos rašymas dėl baldų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl baldų,

pretenzijos rašymas dėl žaislų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl žaislų,

pretenzijos rašymas dėl buitinės technikos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl buitinės technikos,

pretenzijos rašymas dėl kosmetikos prekių,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl kosmetikos prekių,

pretenzijos rašymas dėl žalos atlyginimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl žalos atlyginimo,

pretenzijos rašymas dėl automobilio pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl automobilio pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo,

pretenzijos rašymas dėl iškeldinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl iškeldinimo,

pretenzijos rašymas dėl viešųjų pirkimų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl viešųjų pirkimų,

pretenzijos rašymas dėl nepristatyto siuntinio,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nepristatyto siuntinio,

pretenzijos rašymas autoservisui,

atsakymo į pretenziją rašymas autoservisui,

pretenzijos rašymas dėl krovinio sugadinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl krovinio sugadinimo,

pretenzijos rašymas dėl neapmokėtų paslaugų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl neapmokėtų paslaugų,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiškos prekės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiškos prekės,

pretenzijos rašymas turizmo įmonei dėl nesuteiktos paslaugos,

atsakymo į pretenziją rašymas turizmo įmonei dėl nesuteiktos paslaugos,

pretenzijos rašymas dėl autorinių teisių pažeidimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl autorinių teisių pažeidimo,

pretenzijos rašymas dėl pinigų grąžinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pinigų grąžinimo,

pretenzijos rašymas dėl sutarties nutraukimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl sutarties nutraukimo,

pretenzijos rašymas dėl blogai suteiktos paslaugos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl blogai suteiktos paslaugos,

pretenzijos rašymas dėl skrydžio atidėjimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl skrydžio atidėjimo,

pretenzijos rašymas dėl gydytojų veiksmų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl gydytojų veiksmų,

pretenzijos rašymas dėl atšaukimo ar atsisakymo vežti,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl atšaukimo ar atsisakymo vežti,

pretenzijos rašymas dėl finansinių paslaugų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl finansinių paslaugų,

pretenzijos rašymas dėl bagažo dingimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl bagažo dingimo,

pretenzijos rašymas dėl laiku nepristatytos prekės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl laiku nepristatytos prekės,

pretenzijos rašymas dėl laiku neatliktų darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl laiku neatliktų darbų,

pretenzijos rašymas dėl nesumokėtų palūkanų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nesumokėtų palūkanų,

pretenzijos rašymas dėl taikos sutarties nevykdymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl taikos sutarties nevykdymo,

pretenzijos rašymas dėl paskolintų pinigų grąžinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl paskolintų pinigų grąžinimo,

pretenzijos rašymas skolininkui,

atsakymo į pretenziją rašymas skolininkui,

pretenzijos rašymas reiškiant kreditorinį reikalavimą,

atsakymo į pretenziją rašymas reiškiant kreditorinį reikalavimą,

pretenzijos rašymas debitoriui,

atsakymo į pretenziją rašymas debitoriui,

pretenzijos rašymas dėl namo statybos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl namo statybos,

pretenzijos rašymas dėl statybininkų darbo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl statybininkų darbo,

pretenzijos rašymas dėl buto remonto,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl buto remonto,

pretenzijos rašymas dėl stogo dengimo darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl stogo dengimo darbų,

pretenzijos rašymas dėl santechnikos darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl santechnikos darbų,

pretenzijos rašymas dėl medžiagų sugadinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl medžiagų sugadinimo,

pretenzijos rašymas dėl daikto grąžinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl daikto grąžinimo,

pretenzijos rašymas dėl lėšų iššvaistymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl lėšų iššvaistymo,

pretenzijos rašymas dėl kompensacijos už parduotą nekokybišką automobilį,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl kompensacijos už parduotą nekokybišką automobilį,

pretenzijos rašymas dėl triukšmo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl triukšmo,

pretenzijos rašymas dėl nesumokėto atlyginimo ir autorių teisių/gretutinių teisių pažeidimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nesumokėto atlyginimo ir autorių teisių/gretutinių teisių pažeidimo,

pretenzijos rašymas dėl pavėluoto krovinio pristatymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pavėluoto krovinio pristatymo,

pretenzijos rašymas dėl maisto į namus,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl maisto į namus,

pretenzijos rašymas dėl pažeistos pakuotės ir joje esančios prekės būklės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pažeistos pakuotės ir joje esančios prekės būklės,

pretenzijos rašymas dėl nutarimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nutarimo,

pretenzijos rašymas dėl iškeldinimo iš gyvenamosios patalpos ir neterminuotos panaudos sutarties nutraukimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl iškeldinimo iš gyvenamosios patalpos ir neterminuotos panaudos sutarties nutraukimo,

pretenzijos rašymas dėl įžeistos moralės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl įžeistos moralės,

pretenzijos rašymas dėl neskaidraus konkurso į darbą,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl neskaidraus konkurso į darbą,

pretenzijos rašymas dėl akcijos organizavimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl akcijos organizavimo,

pretenzijos rašymas dėl slydimo, suklupimo ar kritimo viešoje vietoje,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl slydimo, suklupimo ar kritimo viešoje vietoje,

pretenzijos rašymas dėl paslėptų trūkumų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl paslėptų trūkumų,

pretenzijos rašymas dėl galimai neteisėto asmens duomenų tvarkymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl galimai neteisėto asmens duomenų tvarkymo,

pretenzijos rašymas dėl įrenginio veikimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl įrenginio veikimo,

pretenzijos rašymas dėl vertimo paslaugų kokybės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl vertimo paslaugų kokybės,

pretenzijos rašymas dėl DPD darbo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl DPD darbo,

pretenzijos rašymas dėl garantinio remonto,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl garantinio remonto,

pretenzija dėl iškeldinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl iškeldinimo,

pretenzijos rašymas dėl netinkamos kokybės prekės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl netinkamos kokybės prekės,

pretenzijos rašymas dėl siuntos pristatymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl siuntos pristatymo,

pretenzijos rašymas dėl statybų broko,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl statybų broko,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiškai atliktų darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiškai atliktų darbų,

pretenzijos rašymas dėl pirkimo sąlygų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pirkimo sąlygų,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiško automobilio remonto,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiško automobilio remonto,

pretenzijos rašymas dėl sutarties nevykdymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl sutarties nevykdymo,

pretenzijos rašymas dėl iškeldinimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl iškeldinimo,

pretenzijos rašymas dėl internetinio pirkimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl internetinio pirkimo,

pretenzijos rašymas dėl darbo sąlygų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl darbo sąlygų,

pretenzijos rašymas dėl specialiųjų poreikių turinčių keleivių teisių pažeidimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl specialiųjų poreikių turinčių keleivių teisių pažeidimo,

pretenzijos rašymas dėl bagažo pervežimo vėlavimo,      

atsakymo į pretenziją rašymas dėl bagažo pervežimo vėlavimo,

pretenzijos rašymas dėl įžeistos moralės,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl įžeistos moralės,

pretenzijos rašymas dėl automobilio su paslėptais defektais,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl automobilio su paslėptais defektais,

pretenzijos rašymas dėl nekilnojamojo turto nuomos sutarčių pažeidimų ar nutraukimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekilnojamojo turto nuomos sutarčių pažeidimų ar nutraukimo,

pretenzijos rašymas dėl ilgai trunkančio dokumento priėmimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl ilgai trunkančio dokumento priėmimo,

pretenzijos rašymas dėl iškeldinimo iš gyvenamosios patalpos ir neterminuotos panaudos sutarties nutraukimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl iškeldinimo iš gyvenamosios patalpos ir neterminuotos panaudos sutarties nutraukimo,

pretenzijos rašymas dėl pristatymų neatitikimų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pristatymų neatitikimų,

pretenzijos rašymas dėl užsakymo atlikimo rezultato,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl užsakymo atlikimo rezultato,

pretenzijos rašymas dėl gaminių defektų bei garantinio remonto,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl gaminių defektų bei garantinio remonto,

pretenzijos rašymas dėl kompensacijų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl kompensacijų,

pretenzijos rašymas dėl neapmokėtos skolos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl neapmokėtos skolos,

pretenzijos rašymas dėl galimų bilieto registracijos klaidų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl galimų bilieto registracijos klaidų,

pretenzijos rašymas dėl baudų priteisimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl baudų priteisimo,

pretenzijos rašymas dėl nepilnos komplektacijos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nepilnos komplektacijos,

pretenzijos rašymas dėl broko,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl broko,

pretenzijos rašymas dėl namo renovacijos darbų

atsakymo į pretenziją rašymas dėl namo renovacijos darbų,

pretenzijos rašymas dėl apdailos darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl apdailos darbų,

pretenzijos rašymas dėl tarnautojų neveiklumo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl tarnautojų neveiklumo,

pretenzijos rašymas dėl viešbučio paslaugų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl viešbučio paslaugų,

pretenzijos rašymas gyvenamųjų namų bendrijos pirmininkui,

atsakymo į pretenziją rašymas gyvenamųjų namų bendrijos pirmininkui,

pretenzijos rašymas sodininkų bendrijos pirmininkui,

atsakymo į pretenziją rašymas sodininkų bendrijos pirmininkui,

pretenzijos rašymas administruojančiai įmonei,

atsakymo į pretenziją rašymas administruojančiai įmonei,

pretenzijos rašymas dėl netinkamos kokybės produktų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl netinkamos kokybės produktų,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiškai atliktų geodezijos darbų,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiškai atliktų geodezijos darbų,

pretenzijos rašymas dėl netinkamos nevyriausybinės organizacijos veiklos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl netinkamos nevyriausybinės organizacijos veiklos,

pretenzijos rašymas dėl sprendimų priėmimo tvarkos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl sprendimų priėmimo tvarkos,

pretenzijos rašymas įmonės vadovui,

atsakymo į pretenziją rašymas įmonės vadovui,

pretenzijos rašymas dėl krovinio pervežimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl krovinio pervežimo,

pretenzijos rašymas dėl panaudos sąlygų nesilaikymo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl panaudos sąlygų nesilaikymo,

pretenzijos rašymas dėl nesumokėto nuomos mokesčio,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nesumokėto nuomos mokesčio,

pretenzijos rašymas dėl gyvenamųjų patalpų nuomos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl gyvenamųjų patalpų nuomos,

pretenzijos rašymas dėl buto / namo nuomos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl buto / namo nuomos,

pretenzijos rašymas dėl slaugytojų darbo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl slaugytojų darbo,

pretenzijos rašymas dėl ratų balansavimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl ratų balansavimo,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiško ryšio,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiško ryšio,

pretenzijos rašymas dėl nekokybiško interneto paslaugų teikimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl nekokybiško interneto paslaugų teikimo,

pretenzijos rašymas dėl neprižiūrimos kelio dangos,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl neprižiūrimos kelio dangos,

pretenzijos rašymas dėl bendrasavininko neleistino veikimo ar neveikimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl bendrasavininko neleistino veikimo ar neveikimo,

pretenzijos rašymas dėl pelėsio maisto produktuose,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl pelėsio maisto produktuose,

pretenzijos rašymas dėl piniginio įnašo panaudojimo,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl piniginio įnašo panaudojimo,

pretenzijos rašymas dėl suorganizuoto renginio,

atsakymo į pretenziją rašymas dėl suorganizuoto renginio.

Skundo rašymas dėl antstolio veiksmų,

atsakymo į skundą rašymas dėl antstolio veiksmų,

skundo rašymas dėl šmeižto,

atsakymo į skundą rašymas dėl šmeižto,

skundo rašymas dėl ikiteisminio tyrimo nutraukimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl ikiteisminio tyrimo nutraukimo,

skundo rašymas dėl triukšmo,

atsakymo į skundą rašymas dėl triukšmo,

skundo rašymas dėl notaro veiksmų,

atsakymo į skundą rašymas dėl notaro veiksmų,

skundo rašymas dėl atsisakymo pradėti ikiteisminį tyrimą,

atsakymo į skundą rašymas dėl atsisakymo pradėti ikiteisminį tyrimą,

skundo rašymas dėl nutarimo administracinio nusižengimo byloje,

atsakymo į skundą rašymas dėl nutarimo administracinio nusižengimo byloje,

skundo rašymas dėl neįgalumo nustatymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl neįgalumo nustatymo,

skundo rašymas dėl darželio auklėtojos,

atsakymo į skundą rašymas dėl darželio auklėtojos,

skundo rašymas dėl mokytojos,

atsakymo į skundą rašymas dėl mokytojos,

skundo rašymas dėl prokuroro veiksmų,

atsakymo į skundą rašymas dėl prokuroro veiksmų,

skundo rašymas dėl netinkamo administravimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl netinkamo administravimo,

skundo rašymas dėl antstolio procesinių veiksmų ar atsisakymo atlikti procesinius veiksmus,

atsakymo į skundą rašymas dėl antstolio procesinių veiksmų ar atsisakymo atlikti procesinius veiksmus,

skundo rašymas dėl prezidiumo nutarimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl prezidiumo nutarimų,

skundo rašymas dėl advokato ir advokato padėjėjo etikos,

atsakymo į skundą rašymas dėl advokato ir advokato padėjėjo etikos,

skundo rašymas dėl darbo kompiuterio su asmeniniais duomenimis,

atsakymo į skundą rašymas dėl darbo kompiuterio su asmeniniais duomenimis,

skundo rašymas dėl finansinių paslaugų, maisto į namus,

atsakymo į skundą rašymas dėl finansinių paslaugų, maisto į namus,

skundo rašymas dėl teisės vairuoti transporto priemones atėmimo termino sutrumpinimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl teisės vairuoti transporto priemones atėmimo termino sutrumpinimo,

skundo rašymas dėl seksualinio priekabiavimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl seksualinio priekabiavimo,

skundo rašymas dėl neleistinos veiklos,

atsakymo į skundą rašymas dėl neleistinos veiklos,

skundo rašymas dėl pirmo būtinumo prekių padidintų kainų,

atsakymo į skundą rašymas dėl pirmo būtinumo prekių padidintų kainų,

skundo rašymas dėl patikrinimo akto rezultatų,

atsakymo į skundą rašymas dėl patikrinimo akto rezultatų,

skundo rašymas dėl paskirtos baudos,

atsakymo į skundą rašymas dėl paskirtos baudos,

skundo rašymas dėl utilizacijos įmonės veiklos,

atsakymo į skundą rašymas dėl utilizacijos įmonės veiklos,

skundo rašymas dėl maisto į namus,

atsakymo į skundą rašymas dėl maisto į namus,

skundo rašymas dėl neteisėto asmens duomenų tvarkymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl neteisėto asmens duomenų tvarkymo,

skundo rašymas dėl blogai suteiktos paslaugos,

atsakymo į skundą rašymas dėl blogai suteiktos paslaugos,

skundo rašymas dėl neteisėto valstybinių ir privačių miškų kirtimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl neteisėto valstybinių ir privačių miškų kirtimo,

skundo rašymas dėl „Sodros“ veiksmų, produktų,

atsakymo į skundą rašymas dėl „Sodros“ veiksmų, produktų,

skundo rašymas dėl saviizoliacijos ir karantino sąlygų nesilaikymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl saviizoliacijos ir karantino sąlygų nesilaikymo,

skundo rašymas dėl neįsiteisėjusio apygardos teismo sprendimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl neįsiteisėjusio apygardos teismo sprendimo,

skundo rašymas dėl nesilaikomų saugos reikalavimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl nesilaikomų saugos reikalavimų,

skundo rašymas dėl nemalonių kvapų ir oro taršos,

atsakymo į skundą rašymas dėl nemalonių kvapų ir oro taršos,

skundo rašymas dėl pasitarimo įrašo neviešinimo, rekonstrukcijos,

atsakymo į skundą rašymas dėl pasitarimo įrašo neviešinimo, rekonstrukcijos,

skundo rašymas dėl sugadintos prekės,

atsakymo į skundą rašymas dėl sugadintos prekės,

skundo rašymas dėl visavertės mitybos neužtikrinimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl visavertės mitybos neužtikrinimo,

skundo rašymas dėl mobiliojo telefono,

atsakymo į skundą rašymas dėl mobiliojo telefono,

skundo rašymas dėl darbingumo lygio nustatymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl darbingumo lygio nustatymo,

skundo rašymas dėl gydytojų,

atsakymo į skundą rašymas dėl gydytojų,

skundo rašymas dėl renovacijos,

atsakymo į skundą rašymas dėl renovacijos,

skundo rašymas dėl odontologų,

atsakymo į skundą rašymas dėl odontologų,

skundo rašymas dėl duomenų apsaugos,

atsakymo į skundą rašymas dėl duomenų apsaugos,

skundo rašymas dėl kaimynų,

atsakymo į skundą rašymas dėl kaimynų,

skundo rašymas dėl šunų laikymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl šunų laikymo,

skundo rašymas dėl neįgalumo nustatymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl neįgalumo nustatymo,

skundo rašymas dėl darbo sąlygų,

atsakymo į skundą rašymas dėl darbo sąlygų,

skundo rašymas dėl referendumo komisijų sprendimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl referendumo komisijų sprendimų,

skundo rašymas dėl nekilnojamojo turto kadastro ir / ar registro tvarkytojų priimtų sprendimų, skundo

atsakymo į skundą rašymas dėl nekilnojamojo turto kadastro ir / ar registro tvarkytojų priimtų sprendimų, skundai dėl administratoriaus veiklos,

rašymas dėl administratoriaus veiklos,

atsakymo į skundą rašymas dėl administratoriaus veiklos,

skundo rašymas dėl automobilių parkavimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl automobilių parkavimo,

skundo rašymas dėl autobusų / troleibusų kondicionavimo vasarą,

atsakymo į skundą rašymas dėl autobusų / troleibusų kondicionavimo vasarą,

skundo rašymas dėl atliekų tvarkymo,

atsakymo į skundą rašymas dėl atliekų tvarkymo,

skundo rašymas dėl energetikos objektų,

atsakymo į skundą rašymas dėl energetikos objektų,

skundo rašymas dėl įrenginių ir apskaitos techninės saugos,

atsakymo į skundą rašymas dėl įrenginių ir apskaitos techninės saugos,

skundo rašymas dėl eksploatavimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl eksploatavimo,

skundo rašymas dėl energijos kokybės reikalavimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl energijos kokybės reikalavimų,

skundo rašymas dėl netikrų nuolaidų,

atsakymo į skundą rašymas dėl netikrų nuolaidų,

skundo rašymas dėl galimų korupcinių veikų,

atsakymo į skundą rašymas dėl galimų korupcinių veikų,

skundo rašymas dėl soliariumo veiklos,

atsakymo į skundą rašymas dėl soliariumo veiklos,

skundo rašymas dėl aplinkos taršos,

atsakymo į skundą rašymas dėl aplinkos taršos,

skundo rašymas dėl patikrinimo akto rezultatų,

atsakymo į skundą rašymas dėl patikrinimo akto rezultatų,

skundo rašymas dėl neapšviestų sostinės gatvių,

atsakymo į skundą rašymas dėl neapšviestų sostinės gatvių,

skundo rašymas dėl psichologų profesinės veiklos,

atsakymo į skundą rašymas dėl psichologų profesinės veiklos,

skundo rašymas dėl psichologų profesinės etikos galimų pažeidimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl psichologų profesinės etikos galimų pažeidimų,

skundo rašymas dėl galimo rinkėjų papirkinėjimo,

atsakymo į skundą rašymas dėl galimo rinkėjų papirkinėjimo,

skundo rašymas dėl viešųjų pirkimų,

atsakymo į skundą rašymas dėl viešųjų pirkimų.

 
Teoriniai teisinės pretenzijos rengimo aspektai. Ikiteisminio ginčų sureguliavimo atvejais tampa aktuali tokia sąvoka kaip pretenzija. Jos turinys ir esmė tiesiogiai priklauso nuo neįvykdytų ar netinkamai įvykdytų įsipareigojimų pobūdžio.

Teisinės pretenzijos tikslas. Poveikis skolininkai. Rezultatas.


Pretenzija yra vienas iš būdų išspręsti ginčijamą klausimą nesikreipiant į teismą bei turint minimalių laiko ir pinigų sąnaudų. Nenorime girtis, bet mūsų pretenzijos tikrai veiksmingos. Žmonės net negalvoja, kad jų problemai spręsti parinksime tokias įžvalgas ir jas pagrįsime įstatymiškai bei priversime skolininką reaguoti.
Teisminis procesas visada vyksta ilgiau ir kainuoja brangiau, kadangi tokiu atveju byloje atsakovas be ieškovo reikalaujamų pinigų sumoka dar ir teismo išlaidas.

Iš esmės kompetentingai ir įtikinamai parengta pretenzija, kurioje nurodomi galiojantys teisės aktai, dažniausiai patenkinama. Mes vadovaujamės ir teismų praktika bei profesionaliomis įžvalgomis, kas nuginkluoja skolininką ir verčia reaguoti, atlyginti nuostolius ar padengti skolą.

Teisinės pretenzijos turinys.

Patarimai, kaip rašyti pretenziją, kuri atitiks minimalius reikalavimus, be teisinių įžvalgų.
Teikdami ikiteisminę pretenziją, nurodykite žemiau išvardintus duomenis:

• informaciją apie asmenį, kuris neįvykdė įsipareigojimų, dėl kurio kaltės ši pretenzija buvo pateikta;

• informaciją apie sutartį;

• pretenzijos esmę ir tikslus;

• nuorodas į aktualius teisės aktus;

• reikalavimus dėl kompensavimo ir jų įvykdymo terminus.

Teikdami informaciją apie asmenį, nurodykite vardą, pavardę, adresą ir kontaktinius duomenis. Teikdami informaciją apie sutartį, parašykite datą, kada sutartis buvo sudaryta, jos numerį, galite trumpai apibūdinti sutarties dalyką. Toliau išdėstomi įsipareigojimai, kurie buvo neįvykdyti arba ne iki galo įvykdyti.

Svarbiausias argumentas yra teisinių aktų nurodymas priklausomai nuo sutarties, kuri nebuvo įvykdyta arba kuri ne iki galo įvykdyta, o jos pažeidimas gali būti susijęs su administracine ar baudžiamąja atsakomybe. Kartais pretenzijoje reikalaujama grąžinti pinigus, pretenzijos pobūdis skirtingas.

Paprastai pretenzijos nagrinėjimas trunka vieną kalendorinį mėnesį. Gali ir užtrukti. Priklauso nuo faktinių aplinkybių ir sutarties, jeigu tokia yra.

Patartina pretenziją teikti dviem egzemplioriais. Vienas siunčiamas asmeniui, kuriam adresuojama pretenzija. Antrasis lieka pas pateikusį pretenziją asmenį. Paprasčiausias ir dažniausiai pasitaikantis būdas pateikti pretenziją adresatui yra išsiųsti ją registruotu laišku su pranešimu apie grąžinimą gavėjui.
Kompetentingai, profesionaliai  ir įtikinamai parengta pretenzija, kaip jau minėta anksčiau, yra raktas į sėkmę, todėl rengiant patariame kreiptis į mūsų teisininkus, turinčius įspūdingą patirtį sėkmingai dalyvaujant įvairiuose teisminiuose procesuose, arbitražiniuose teismuose, patenkinant ieškinius bei rengiant pretenzijas.

Kas yra teisinė pretenzija? Žemiau pateikti keli pretenzijos apibrėžimai:

Vienas pretenzijos apibrėžimų: pretenzija yra kreditoriaus reikalavimas (asmuo, kurio teisės pažeistos) skolininkui (įpareigotam asmeniui) savanoriškai išspręsti ginčą, susijusį su kreditoriaus teisių pažeidimu (skolininkas ir kreditorius, šalių civilinės atsakomybė). Mūsų teisininkas, rašantis pretenzijas, tiksliai ir greitai paaiškins pretenzijos pateikimo procedūrą, pateiks įžvalgas ir n uolat bendradarbiaus su Jums pretenzijos rengimo metu.

Kartais ikiteisminis ginčų sprendimas yra privalomas ginčų tarp juridinių asmenų sprendimo etapas. Nesant įrodymų, kad pretenzija buvo išsiųsta atsakovui, arbitražinis teismas nepriims ieškinio.

Pretenzija tai yra reikalavimų pateikimas, akivaizdus asmens nepasitenkinimas nekokybiškai teikiama paslauga arba parduodamos prekės (brokuotos) neatitikimas kokybę. Pretenzija yra faktais pagrįstas skundas, kuriuo pažeidžiamos jo autoriaus teisės, dėl šios priežasties, nesvarbu, koks yra dokumento pavadinimas (preambulė), pavyzdžiui: „Skundas“; „Pareiškimas“; „Laiškas“; „Reikalavimas“; „Kreipinys“ – visais atvejais, jei dokumente yra pažeistų teisių elementų ir yra reikalavimai panaikinti kokius nors veiksmus, tokiu atveju visada turima omenyje TEISINĖS PRETENZIJOS forma.

Teisinė pretenzija sudaroma laisva forma, tačiau reikėtų laikytis tam tikrų teisinių dokumentų rengimo taisyklių, kadangi tai taip pat gali turėti įtakos dokumento kaip įrodymo teisminiame procese patvirtinimui (žr. Toliau).

Kiekviena pretenzija, kuri rašoma vadovaujantis tam tikrais nustatytais reikalavimais, yra skirtinga, nes pretenzijose yra nurodomos įvairios turinčios teisinę reikšmę faktinės aplinkybės, atitinkamos teisinės normos, taip pat skiriasi ir reikalavimai, kylantys iš teisinių normų.

 

Teisines pretenzijas pagal įstatymo straipsnius ir visus reikalavimu

radiolex@finaura.lt, tel. numeris.: 864444881

Kaip parašyti pretenziją?

Bet koks ieškinys, pretenzija ir didžioji dalis kitų teisiškai svarbių dokumentų sudaroma iš šių dalių:

1. Įvadas

Rašomas dokumento pradžioje, viršutinėje dalyje, jame yra nurodoma ši informacija:

• dokumento sudarymo data;

• sudarymo vieta;

• adresatas (pilnas pavadinimas arba oficialus pavadinimas);

• siuntėjas (pilnas pavadinimas arba oficialus pavadinimas); ir

• dokumento pavadinimas.

2. Apibūdinamoji-motyvacinė dalis

Apibūdinamoji-motyvacinė dalis tai yra pretenzijos tekstas, kuriame siuntėjas aprašo situaciją ir pagrindžia savo poziciją. Šioje dalyje pretenziją rašantis asmuo išdėsto savo poziciją ir visus savo turimus įrodymus.

Apibūdinamojoje-motyvacinėje dalyje paprastai pateikiama ši informacija:

• tikslus ir išsamus situacijos aprašymas, nurodant šią informaciją: pavadinimą, dokumento numerį, datą, teisinį pagrindą, nurodant teisinius norminius aktus, atitinkamas sutarties sąlygas, taip pat aprašoma, kuo remiasi pareiškėjas.

Atkreipkite dėmesį dėl emocinio aspekto:

• Pretenzijoje neturėtų  būti jokių emocijų ar kažkieno kito nuomonės, nepagrįstos dokumentais ar norminių aktų nuostatomis.

• Šioje dalyje (apibūdinamojoje-motyvacinėje) būtina parodyti, kad ją parašė specialistas, kuris tiksliai žino, kaip, ką toliau ir kada daryti, vadovaujantis teisės aktais. Priešingu atveju pareiškėjo reikalavimai gali būti netenkinami, nes adresatas susidarys nuomonę, kad jis susidūrė su dar vienu nepatenkintu klientu, į kurį nereikėtų kreipti dėmesio.
3. Rezoliucinė dalis

Rezoliucinėje dalyje pateikiamos išvados, rekomendacijos, nurodymai, o pretenzijos / reikalavimo atveju – konkretūs pareiškėjo reikalavimai, pagrįsti apibūdinamosios-motyvacinės dalies argumentais.
Papildomai

Po rezoliucinės dalies nurodomi pareiškėjo inicialai ir parašas.

Idealiu atveju, visi dokumentai, kuriais remiasi pareiškėjas ir kurie nurodomi ieškinio / pretenzijos tekste, turi būti pridėti. Priedai turi būti sunumeruoti, o viršuje turi būti sudarytas ir pridėtas sąrašas su visų priedų puslapių pavadinimais ir kiekiu.

Taigi, pretenzijos struktūra yra tokia:

• įvadinė dalis;

• apibūdinamoji-motyvacine dalis;

• rezoliucinė dalis (su parašu ir pareiškėjo inicialais pabaigoje);

• sumų apskaičiavimas;

• priedų sąrašas;

• priedai.

Parašyti ikiteisminę teisinę pretenziją

Ikiteisminė pretenzija skiriasi nuo kitų pretenzijų tipų, tokioje pretenzijoje reikėtų nurodyti (neprivaloma), kad tokia pretenzija yra ikiteisminė, dėl šios priežasties tuo atveju, jei pretenzijoje nurodyti reikalavimai yra nepatenkinami laiku (terminas numatytas įstatyme, o jei toks terminas nėra numatytas, tada per pretenzijoje nurodytą terminą), pareiškėjas pateiks ieškinį teismui.

Kai kuriais atvejais pretenzijos išsiuntimas būna numatytas įstatyme ir yra privaloma procedūra sprendžiant ginčus (arbitražo procesas), tačiau dažniausiai tai nėra būtina byloms bendrosios jurisdikcijos teismuose, bet labai palengvina pasirengimo teismui procesą. Be to, tik informacija apie išsiųstą pretenziją gali būti įrodymu teisme, kad atsakovas buvo informuotas apie teisių pažeidimą.

Taigi mes rekomenduojame teikti ikiteisminę pretenziją bet kuriuo atveju, nebent tai pakenktų proceso eigai.

Kaip įteikti pretenziją?

1. Įteikimas asmeniškai

Įteikiant asmeniškai, dokumentas perduodamas adresatui. Būtina atlikti šiuos veiksmus:

• Parengti du identiškus dokumentų rinkinius (pretenziją / reikalavimą ir priedą);

• Sudėti abu dokumentų rinkinius (atskirai), nurodant puslapių skaičių kitoje pusėje;

• Įteikti adresatui vieną rinkinį, pareikalavus uždėti antspaudą, parašą ir perduotų dokumentų rinkinio gavimo datą;

• Būtina perduoti dokumentus asmenims, kurie įgalioti priimti dokumentus ir tai yra „akivaizdu pagal situaciją“, pavyzdžiui, sekretorė, ir kt.

 

Jei nesilaikoma aukščiau pateiktų instrukcijų, yra didelė rizika, kad adresatas teisiškai užginčys pretenzijos ar reikalavimo gavimą ir kitus dokumentus.

2. Siuntimas paštu

Jei siunčiama paštu, reikalavimas / pretenzija turi būti siunčiami registruotu laišku, nurodant priedų sąrašą su įteikimo lapu.

Dokumentus, susijusius su siuntimu ir pristatymu, pasilikite sau.

3. Siuntimas, pasinaudojant kurjerių paslaugomis

Pasinaudojant kurjerių paslaugomis, taip pat galima nusiųsti pretenziją, šis būdas yra greitesnis ir patogesnis, nei siuntimas paštu. Būtina, kad kurjerių tarnybai būtų suteikta galimybė dokumentuoti priedų ir dokumentų perdavimo gavėjui faktą.

 

Koks yra pretenzijos vaidmuo ikiteisminiame ginčo sprendimo procese?

Kai kuriais atvejais galima išspręsti ginčus tarp šalių nesikreipiant į teismą, vadovaujantis ikiteismine / pretenzine ar kitą ginčo sureguliavimo tvarka. Praktika rodo, kad pretenzijų nagrinėjimas sudaro galimybę susigrąžinti ir likviduoti debitorinį įsiskolinimą be papildomų išlaidų, susijusių su valstybės nustatyto dydžio žyminio mokesčio mokėjimu ir sutaupant laiką, o tai gerina ekonominius verslo rodiklius.

Pretenzinė ar kita ikiteisminio ginčų sprendimo procedūra yra viena pilietinių teisių gynimo formų, kuomet sprendžiamas konfliktas tarp kreditoriaus ir skolininko, pardavėjo ir pirkėjo. Arbitražo proceso kodekse ikiteisminis procesas apibrėžiamas ne tik kaip pretenzinė, bet ir kokia nors kita ginčų sprendimo procedūra, kuri gali būti numatyta sutartyje. Taip pat ginčo sprendimas suprantamas kaip laiškų, pareiškimų išsiuntimas ir kitos procedūros, išreikštos dokumentine forma.

Kokiais atvejais būtinas ikiteisminis ginčų sprendimas?

Ikiteisminis ginčų sprendimas pretenzine arba kita ikiteismine forma yra tam tikrais atvejais įtvirtintas procesinėje teisėje. „Būtinas“ reiškia, kad neįmanomas, nepateikus pretenzijos, ieškinio dėl ginčo, šiuo atveju ikiteisminis pretenzijos išsiuntimas yra privalomas, ir teisėjas gali grąžinti pareiškimą, jei: „nesilaikoma ikiteisminės ginčų sprendimo tvarkos, kuri yra nustatyta įstatymuose šiai ginčų kategorijai arba šalių susitarimuose, arba ieškovas nepateikė dokumentų, patvirtinančių, kad laikomasi ikiteisminės ginčo sprendimo su atsakovu tvarkos, jei tai numatyta įstatyme šiai ginčų kategorijai ar sutarčiai“.

Privalomas ikiteisminis ginčo sprendimas numatytas šiais atvejais:

1. Jei tai numatyta įstatyme;

2. Jeigu tai numatyta šalių susitarimu (sutartimi).

Jei nebus laikomasi ikiteisminės tvarkos, tuomet numatoma, kad pareiškimas pateiktas pažeidžiant nustatytas taisykles ir ateityje tai turės nepageidaujamų pasekmių – ieškinio grąžinimas civiliniame procese ir arbitražo proceso nevykdymas.

Tiesiog klauskite, tarkitės, rašykite klausimus ir problemas:  radiolex@finaura.lt

Telefono numeris Vilniuje: +37065422181

Konsultaciją galite gauti lietuvių, latvių  lenkų, anglų, rusų kalbomis

(LT – PL – EN – LV – RU)

 

 

Užsisakykite pretenziją:

 TEISINĖS PRETENZIJOS KAINA

MINIMALI KAINA: 60Eur

VISADA GALIME DARBĄ SIETI SU IŠIEŠKOTA / ATGAUTA PINIGŲ SUMA. (mokėkite vėliau arba parduokite savo skolinį reikalavimą)

radiolex@finaura.lt,  +37065422181